Monday, March 21, 2011

Pemberian daripada insan tercinta...

Pada Sabtu yang lepas, merupakan hari yang paling gembira bagi aku sebenarnya. Seseorang yang cukup aku sayangi dan cintai telah menghadiahkan aku sesuatu yang sangat kreatif. Semuanya gara-gara aku baru ditukarkan ke tempat kerja yang baru. Betapa excitednya aku melihat pemberian tersebut. Namun mungkin ada sedikit ego apabila aku tidak menunjukkan keterujaan aku terhadap pemberiannya. Apa-apa pun, aku sangat menghargainya..

Tersenyum aku seketika apabila terpandang pemberian ni

Sebuah bekas letak pensil yang telah dihias menjadi sesuatu yang sangat ceria dan cantik. Semestinya dia melakukan dengan seikhlas hatinya. Mungkin aku dapat membayangkan bagaimana wajah ikhlasnya ketika menghias objek berkenaan dengan begitu indah.

Teddy bear yang mengeumuni bekas pensil

Teringat pula aku, ketika aku marah-marah kerana dia keluar agak lewat malam. Katanya ingin membeli sesuatu. Mungkin ini tujuannya. Terima kasih sayang... Pemberian awak ni sangat bermakna. Sesekali terpandang sekumpulan anak-anak bear tu, secara automatik terbit sebuah senyuman diwajah saya. Saya tahu ikhlasnya awak membuat semua tu.. Terima kasih...

so cute...

1 comment: